2009's näst sista dag

Tänk att hela året nu har gått. Overkligt när jag tänker på det. Känns som att det nyss var januari och jag låg hemma hos Paulina på hennes säng och fipplade med hennes kamera, hennes nya fina kamera. Sony A350, 14 mega pixlar. En underbar kamera som hon nu har stativ och nytt objektiv till. Men som sagt, nu har det gått snart ett år sedan det hände. Nytt år, nya tag, nya minnen, nya händelser. Jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år, och det tycker jag är en lättnad. Jag ska dessutom inviga det nya året och decenniet på bästa sätt - nämligen tillsammans med mina favorittjejer! Visserligen är vi inte fullt gäng imorgon, men det ska bli hur kul som helst iallafall!
Idag ska jag dessutom tillbringa natten hos min fina kusin Fanny, som jag fotograferade förra veckan. Det är efterlängtat ska jag tala om, sist vi umgicks så var också i januari har jag för mig. Låter det inte sjukt? Vi ska iallafall troligtvis ha det mysigt hos henne med SATC eller något liknande, chips(?), prat och skratt!
Nu ska jag göra mig klar, vilket innebär att jag lämnar datorn för dagen(tror jag). Jag bloggar nog igen imorgon om vi inte hörs mer under dagen!
(MEN GLÖM NU iNTE ATT RÖSTA på mig hos Liene som årets personliga blogg! Rösta, rösta, rösta på nummer 2 :))
PUSS ♥
#1 - - Mergime:

så donne :))

#2 - - Lina:

Tack så mycket du =) ha en trevlig nyår!

#3 - - mim's:

jackan slutar straxt under min rumpa. Jag är 169cm lång. :)

#4 - - bbellahh:

Sv; Men åh tack vad glad jag blir! :D

Åh vad gott, du har inte lust att ge mig din sånna ? haha! :)

#5 - - Cajsa:

Hallå!

Allt bra?

#6 - - LIENE:

sv: ja jag gillar TH, eller älskar dom, så bra är dom:D

#7 - - Mikaela:

har röstat :)

#8 - - I D A :):

sjukt fin blogg! :D

#9 - - Lena:

Gott Nytt år till dig o din familj oxå!



Jag har nu äntligen fått blixten till min kamera - av olika anledningar var den ju inte med hem från Falun när vi köpte kameran... kallas klantigt, eller? :S En liten smidig snabb sak med vinklingsbar blixt på ... Ännu mer att leka med!



Ja, det tycker jag oxå - att vi får se till o träffas snart igen !



Ha det gott!



KRAM

#10 - - mim's:

jag tror den kan sitta väldigt bra på dig då. men de är upp till dig :)

#11 - - FOTOGRABBEN:

Vill du vara med i min veckansbildtävling? Snälla!!! :D



Gå in här för att anmäla dig ; http://fotograbben.blogg.se/2009/december/veckans-bild-tavling.html#comment



#12 - - Alina:

Godnatt!! =)

#13 - - LIENE:

Grattis du vann årets personliga blogg!

Idag kan man rösta dig till årets blogg:)

#14 - - Erica:

Gott nytt år! Hoppas du får kul ikväll med dina vänner! :)