GiRLSNiGHT♥


© phelicias.blogg.se
Paulina och Linnea gör i ordning för mat...

© phelicias.blogg.se  © phelicias.blogg.se
Bild 1: Linnea var hungrig! Bild 2: Fina Lovisa!

© phelicias.blogg.se
Matilda vill inte vara med på bild, men däremot vill Alina gärna det...

© phelicias.blogg.se
Jag, Paulina och MatildaM, vad fan gör vi här? Jag kallar det tåg...

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se
Bild 1: MatildaM är på gott humör! Bild 2: MathildaP också!

© phelicias.blogg.se
Eh, ja... Jag gillar nog att överdriva OCH bjuda på mig själv!

© phelicias.blogg.se
Jag och Paulina posar, och Linnea(galningen i hörnet) ville väldigt gärna vara med på bild. Hjälp.

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se
Bild 1: MatildaM gör en klassisk fjortispose. Bild 2: MathildaP kör en annorlunda stil...

© phelicias.blogg.se
Linnea har "posefight" med Alina...

© phelicias.blogg.se
Hennes svar? Tja, ni ser ju! (Hahaha, vet egentligen inte vad dom höll på med, men vi kallar det posefight, okej?)

ÄNTLIGEN! Jag har suttit i över en timme och försökt få upp dom... Fler bilder kommer inom snar framtid! Nu ska jag ta en paus från datorn tills imorn, så vi hörs då! PUSS! ♥
#1 - - sarah:

sv: tack, du är fin!

#2 - - sofie:

Hejhej, fin blogg :D kolla gärna in min & kommentera :)

#3 - - VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!:

Sv: Tack för dina tankar kring min blogg, får se hur jag gör =)



Vilka härliga bilder, ni verkar ha haft det väldigt kul :)

#4 - - emma:

Nehe :( haha otur, men det var coolt i alla fall :) <3

#5 - - Lovisa:

Haha, så söta man kan va då :D

#6 - - Mergime:

sv;Tack ! :)



Men lilla vännen, jo vänner är bra och stötta

men som du säger kan vara förjävliga.

Men varför söker du inte upp någon

kurator, ni har väl de i skolan, psykolog eller vad som helst.De är ju professionella och det är jätteskönt

att prata av sig och bolla tankar med någon

som kan . Även fast de är hemskt jobbiga ibland.

låt det inte bli värre du, du är värd att må bra !

#7 - - Alina:

Sv: Tack själv! Det var riktigt jävla trevligt och kul! :D <3

#8 - - Mathilda:

men fyfan vad snygg man är :O (inte) puss på Felicia <3

#9 - - Evelina:

Myyysigt med tjejkväll! =) Och många festliga bilder =P



SV: Tack snälla vad roligt att du gillade outfiten! =)

#10 - - Linneea:

Haha söta vi är :)

Puss på dig Phelicia :****