Love is in the air

© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se
Modeller: Fanny&Andreas Fotograf: Jag

Bilder från fotograferingen idag med kusin Fanny och hennes Andreas. Så himla fina! Jag är nog lite stolt över bilderna måste jag erkänna...

Jag är äntligen klar med redigeringen! Det tog ett tag ska jag säga... Min dator är inte världens snabbaste, och så ska man prova sig fram och så vidare. Det var väldigt kul att få fotografera dom iallafall! Min andra seriösa fotografering sedan jag köpte systemen, hohoho.

Idag fick vi äntligen jullov! Så otroligt skönt! Gissa om jag ska njuta av det? Jag ska göra så jävla mycket galna och roliga saker! Jag ska som det ser ut nu:
- Fira nyår med mina fina tjejer ♥
- Träffa
Liene + fotografera henne
- Ha ytterligare en fotografering med en söt brud vid namn My
- Umgås med vänner
- Sova.....
- Hjälpa moster med hemsida

Okej, inte sådär jättegalet men det låter som ett bra lov tycker jag, och dessutom kan jag göra massa galna saker med vänner så that is included! Imorgon blir det köttbullsrullning och granklädning och annat julstök.
Vi hörs! ♥

#1 - - Ebba | Leeshy:

Snygg blogg! Söta bilder ;P

Allt bra med dig idag?

#2 - - Mathilda:

Fan vad fina bilder! <3:*

#3 - - Amanda:

Sv; Oooh, tack! :D Ska nog prova på att göra det :D

#4 - - DELLA:

gulligt :D!

sv: hmm.. kanske göre nästa år :)

#5 - - fanny:

Ja de vart så fina kort så , vi är jätte nöjda! du är så duktig gumman :)

#6 - - LIENE:

Jättefina bilder:)



och ditt lov låter mysigt!

#7 - - jenn:

Fina bilder! :)

#8 - - Tilda:

Aw, bilden längst ner! Poetisk! Fin! :')

#9 - - Mamsen:

Men vilka vackra bilder på Fanny o Andreas! De svartvita gav mest känsla... väldigt bra kort!



Det längst ner, skulle jag beskära, så att bara de kom med i mitten....



Hoppas du har det bra hos Lovisa!!



A lots of Love!!

#10 - - Therese:

fina bilder!