Torsdags-hej

Det här med blogg i kombination med mig är ju helt hopplöst, som ni märker. Nu var det dags igen! 

Kan meddela att jag installerat mig i Västerås över sommaren och har världens bästa jobb på min praktikplats - Mandoly! Ny webbsida har lanserats, grymma projekt ligger på skrivbordet och glädjen bara sprudlar om oss. Jag har så roligt, jag tycker att det känns kul att gå upp på morgonen för att få gå till jobbet. DET är fantastiskt bara det! 

Avslutade mitt andra år med en intensiv vecka bestående av förpackningsprojekt, pitch och hemtenta för en kurs jag inte klarade förra året. Nu kändes det jättebra, alla tre faktiskt. Det händer sällan måste jag säga, men det blev ett sjukt bra avslut!

Idag, som alla andra dagar, tar vi skrattpauser och skämtar till det lite på kontoret. Fanny blev överförtjust i den fina väggdekoren vi har och kramade den - ja ni ser!

Ja, nu vet ni hur jag har det återigen. TJINGELING!