Essentiellt samtal om livet

Ni har väl knappast missat hur lycklig och glad jag är just nu? Näe, jag tänkte väl det. Jag jobbar på en så himla trevlig plats. Jag hoppas att ni alla har besökt oss? Om inte, så gör det! Just nu är mitt skrivbord fyllt av uppgifter och lite godispapper, sådant där som är helt essentiellt för en arbetsdag framför datorn. Jag trivs himla bra. Vi har så jäkla kul och inspirationen bara sprudlar. Det är så mycket i mitt huvud just nu att jag nästan får svårt att hålla koll på allt jag ska göra, men listor funkar riktigt bra. Så att ni vet, liksom.
 
Imorgon råkar jag fylla 22 år. Då hoppas jag på myslunch och fika. Fast allra mest vill jag bara ha en riktigt bra dag, faktiskt. I övrigt ska ni veta att jag köpt mig själv två födelsedagspresenter och att jag har massor av inspiration till att göra om min portfolio, bara för att det är kul. Och det gäller båda sakerna!
 
Tjingeling allesammans!
 
#1 - - natta:

Grattis i förskott fina Phelle! Hoppas din dag blir precis som du vill :D 😍