16 september

Mitt uppe i tentaplugg och konstverk just nu. Förra veckan åkte jag hem för att fira Willebrors födelsedag och lämna en tavla, sen så var det bara att åka upp igen och fortsätta med tavla nummer två. Jonglerar alltså mellan konstverk och skola just nu, hehe.
 
Det var iallafall hemskt mysigt att få ta en kort tripp hem igen, Willebror blev sååå glad över att se mig! Det värmde i mitt hjärta kan jag säga. En annan mysig och väldigt rolig sak som jag fick möjlighet att göra när jag var hemma var att besöka min kusin och hennes familjs lilla nykomling Meja. Så gudomligt fin, precis som sin storasyster. Nu är jag kusinmoster till två små hjärtegryn! Jag kan inte ens beskriva hur mycket kärlek jag åkte hem med i hjärtat när jag satte mig på tåget på torsdag morgon.
 
I helgen blev det, förutom målning, lite festligheter med finsittning och valvaka. BRA helg och BRA vecka. Nu ska jag återvända till läsning och ikväll ska jag fortsätta måla till någon bra serie. Vi hörs om ett tag igen!
 
Världens finaste Meja!
#1 - - jullebull:

Men gosen!!