NaNoWriMo 2014

November igen. Dags att vässa fingrarna och leta inspiration var jag än kan hitta den. Nu är det dags. Nu är det ÄNTLIGEN dags igen! 50.000 ord ska vara skrivna den 30 november under ännu ett års National Novel Writing Month. Jag är så grymt peppad!
 
I år börjar jag på en ny kula och har preppat med inspiration och idéer hela året. Tänkte att jag kunde ta dessa idéer och försöka skriva något alldeles extra. Någonting som jag själv har odlat de flesta idéer till och som jag verkligen kan känna mig ordentligt stolt över när jag är klar. Visserligen är jag stolt över varenda ord jag skrev under förra årets NaNo, men jag kände egentligen hela tiden att det inte riktigt var min historia och ingen historia som adderar något nytt till en bokhylla. I år är min känsla helt annorlunda.
 
Snart är dag 2 slut och jag ligger redan efter. Men jag har haft lite annat roligt för mig och jag förväntar mig inte att ligga i fas förrän efter nästa helg. Det blir full rulle hela veckan med förpackningskursen! Trots det så känner jag mig ganska nöjd. Jag lever trots allt på kreativitet.
 
Tjingeling!