Lilla filuren på handleden

Idag tatuerade jag mig för andra gången. Jag gjorde en liten huvudfoting på min vänstra handled och jag kunde inte vara mer nöjd. 

Anledningen till att jag gjorde den här är för att min lillebror ritade den till mig när han var fyra år och jag älskar den. Jag ville ha den på handleden så att jag ska kunna titta på den och känna att han följer med mig vart jag än går. 

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom, han är en fantastiskt fin liten skitunge. Världens sötaste, drygaste, goaste, argaste, gladaste lillebror har jag fått och jag kan utan tvekan säga att han är min lilla ledstjärna här i livet. Han skänker mig så mycket känslor. Jag älskar honom till månen och tillbaka många gånger och att ha något som han gjort på min kropp känns inte mer än rätt. 

Lilla filuren. Nu sitter du där!