Hundra ögonblick i minnet

Alltså. Helgen som var. Vad ska jag använda för ord? Fantastisk? Underbar? Jag kan egentligen sammanfatta helgen med att säga att jag var lycklig hela tiden. Tror faktiskt inte jag kan säga att jag var missnöjd på något sätt. Men det är väl så det ska vara när man är med sin bästa vän. Tack Emilia. Du är en stjärna ♥
 
Under helgen blev det en hel del balkonghäng i solen, men jag är typ lika blek som jag alltid är ändå. Vi fikade gånger två, ena gången på Espresso House och andra på Gamla Pumphuset ute i solen vid vattnet. Sen fick jag träffa en hel hög med nya människor, lika trevliga allihop. Vi hann även dricka vin och fnissa, äta choklad, kolla på Harry Potter, gå på bio och gå ut och dansa. Och jag tog ungefär hundra bilder på allt. Känner liksom att sådana här extraordinärt bra helger är värda att minnas.
 
När jag kom hem till Sundsvall igen kändes det väldigt konstigt, visste inte hur jag skulle börja för att komma tillbaka till mina rutiner. Men de sitter där i ryggraden. Så igår blev det doktorsbesök och powerwalk upp för hela Sidsjöbacken(försöker hurta till mig lite), sedan skolarbete och häng på stan. Samma idag. Men idag hade jag och Stina frukost ute i solen, vilket betyder att sommaren gjort sin antågan även i norr.
 
Jo, ja. Men det är ungefär så jag har det. Väldans bra med andra ord. Puss!
 
Från bilfärd till Örebro och från fikat på Gamla Pumphuset.
 
Från solig försommarfrukost i förmiddags. Mmmmm
 
 
#1 - - sara:

Åh så himla avis!!! Vill också gosa med er :(

Svar: Och vi vill ju gosa med dig!! Saknar dig som en idiot! :(
Phelicia Berggren

#2 - - Kanin:

Åh älskade du, älskar dig!!!!! Var minst sagt en riktigt bra helg <3

#3 - - nathalie:

vad gosigt! och den där luggen passar dig :D

Svar: Ja det var väldigt gosigt! Tack så mycket :D
Phelicia Berggren