Whiskypainting no. 11 - The 17 y/o Hibiki

Den här lilla tavlan har jag helt glömt bort att visa upp! Jag målade klart den elfte whiskytavlan redan i februari, till min morbror Rogers födelsedag. Faktiskt så började jag med den här så fort den tionde var klar och jag kan inte förstå hur jag kunnat glömma att publicera den så här länge? Men det är som det är.
 
Den här tavlan är målad på A4 och den här gången målade jag ett enklare motiv än jag brukar. Egentligen mest för att jag hade för lite tid att få tag på flaskan och ta en bild själv, men i slutändan så blev den här tavlan väldigt härlig och en utav mina favoriter faktiskt. Kanske beror på att jag fick använda en helt annan färgskala än innan! Gillar dock också enkelheten i den här tavlan. Det finns mycket att titta på trots att den inte innehåller så mycket.
 
Ikväll dyker det upp en till whiskytavla! Publicerar ikapp lite nu för imorgon dyker det nämligen upp ännu en!
 
 
 
#1 - - Mrfriday:

Jättefin! Verkligen!! Du är så grym på att måla!!!! kram

Svar: Åh, tusen tack! Kram
Phelicia Berggren