14 december

Mitt liv just nu kan summeras upp i följande: asgawösjgpowejpasfjgsjgqwlsaöaöaä. Jag avslutade Nation Novel Writing Month natten till den 28 november klockan 01:16. Så sjukt jävla stolt över det! Efter det var det totalt fokus på skolarbete. Som det egentligen har varit hela hösten, det har varit så mycket att göra hela tiden att jag blir helt yr av att tänka på det. Om några dagar får jag åka hem och fira jul, men jag måste ändå skriva en B-uppsats. Ingen rast och ingen ro. Fast jo, det tänker jag faktiskt ha emellan mina timmar framför datorn.
 
Förra helgen tog jag tåget hem och umgicks med lillebror, åkte till Stockholm med mamma & co, åkte till pappa och åkte på julbord hos hans sambos föräldrar. Det var väldigt mysigt och välbehövligt, fick skratta i massor och det finns faktiskt inget bättre. ♥ Veckan blev inte fullt lika mysig för jag fick feber, vi började skriva uppsats och jag har druckit hur mycket te som helst(dock inte i jämförelse med Stina, men mycket för mig).
 
Jag avslutar med att skriva att jag färgade håret igår. Blekte det. Skulle bli blond. Skoja. Jag ville bli typ orange. Det var rätt hemskt innan jag la i den orangea hårfärgen, jag har aldrig känt mig så fel i håret. Blond hårbotten och gulbruna längder. Men nu så känns det rätt, trivs nästan orimligt bra i min nya hårfärg. Hihi! Det kunde ha blivit så mycket värre än vad det är, men Stina hjälpte mig och det är jag väldigt tacksam över.
 
Vi hörs snart igen! Tjingeling!
 
 
 Nya håret!
 
Chokladhuset som jag byggt och teckningen som jag håller på med till mormor.