Tillbaka i Västernorrland

Hej. Nu sitter jag i min lägga i Sundsvall. Här är det kaos som vanligt eftersom jag är inkapabel att städa förrän jag vantrivs eller tills jag bara är trött på mig själv och tycker att jag likagärna kan städa. Det kan ske nu eller om fem minuter eller varför inte om tre veckor? Det kan också ske fem minuter innan någon kommer på besök eller typ om jag pratar med mamma i telefonen.
 
Hur som helst så sitter jag nu här. Hemma hos mig. Här har jag varit sedan i onsdags kväll då jag och Alina kom hit. Det känns helknasigt. Det är många som inte är här och det är väldigt tyst. Fast jag tycker det är skönt, ibland brölar killarna ute i korridoren så det låter som att det står älgar där. Det konstigaste är att jag inte fallit tillbaka i mina rutiner och att många av mina vänner inte är här än.
 
Var ner och tvättade idag och så har jag gjort en plan samt en inköpslista över lite uppgraderingar som ska göras i min lägenhet. Har faktiskt plockat upp lite kläder och sådant också, eftersom jag blev trött på det allra värsta kaoset. Nu tänkte jag plocka lite till. Imorgon ska jag köra hårdplugg hela dagen!
 
Tjingeling!
 
Alina vid ratten och jag som tar selfies. Glada tjejer!
#1 - - Mamsen:

Låter som dig! Du kan städa dagen innan tentan. Och ta en lång skön dusch efteråt. Då fixar du den lätt, eftersom du fått rensa både kropp och knopp. Ett råd vi fick av en lärare på högskolan en gång. Hon hade rätt!
Vi saknar dig här hemma. Johan saknas han med. Det blev så tomt. Men, jag får vänja mig. Imorgon börjar jobbet igen.

Puss min dotter