Ivrig så det spritter i benen

Helloo! Tänkte bara kika in och säga att jag nyss lyssnade på ännu ett helt suveränt webinar med ännu en fantastisk Forever-person. Jag är peppad till tusen och jag känner hur det spritter i mig! Imorgon ska ni få läsa allt om vår Aloe Vera Gel tänkte jag. Och det får ni göra medan jag pluggar och väntar på att min vapendragare ska komma hem hit igen. Som jag längtar!
 
Jag har mycket som gör mig glad just nu, men att sitta ensam och plugga är faktiskt tufft. Jag är van med folk omkring mig i och med att jag bott hemma sedan i juni. Nu är det eko här hos mig och jag är rättså rastlös - och jag tror det är därför mina planer om att få göra om i läggan bara fortskrider som en stormvind tillsammans med kreativa projekt och början till min egen Forever-verksamhet.
 
Vi hörs imöra gott folk! Och så kan jag ju berätta här också - jag slänger iväg en beställning på Forever-produkter på måndag, hör av dig om du vill ha något!
 
Tog en fika nere på stan idag. Laxbagel i mitt hjärta!