Små detaljer

Förra veckan var det tentavecka igen, pluggade från måndag till torsdag och när jag skrev tentan på fredagen kändes det ganska bra. Jag var nöjd. Efter tentan hade jag och mina vänner Stina och Agnes planerat att gå till Himlabadet och bara roa oss på äventyrsbadet och därefter mysa på relaxavdelningen. Och det kan jag säga att vi gjorde också. Det var nog det roligaste jag gjort på länge!
 
Detta var alltså fredag kväll. På lördag förmiddag hade vi bestämt att vi skulle äta frukost/brunch på Barista och då fick vi med Alina också. Resten av den dagen slappade jag och så på söndag fortsatte jag måla på whiskytavlan jag har igång nu. En perfekt helg faktiskt.
 
Denna veckan är det all-in igen. Webbdesign kommer att ta upp allt ledigt utrymme i hjärnan för ca fem veckor framöver. Himla kul och lika svårt.
 
Längtar förövrigt till påsk. Och varmare vindar. Puss!
 
Ett stycke jag och ett stycke ceasarsallad från brunch.