Härliga fredag

Vilken dag! Hade idéworkshop i skolan på förmiddagen, riktigt roligt. Vi tänkte så det rykte, skissade, klippte i tidningar, klistrade fast urklippen och diskuterade våra idéer. Så himla härligt med den här utbildningen, man får vara kreativ nästan hela tiden! 

Sen så blev det en vända på stan i väntan på nycklarna till lägenheten vilka vi fick hämta efter tre! Så himla kul! Vi gick och mätte och lämnade de första inköpen från Åhléns där på en gång. Imorgon är den stora dagen! IKEA här kommer vi!

I och med detta rännande mellan kontor och lägenhet och centrum och busstation har jag och mamma gått runt vad som känns som halva Sundsvall... Det värker smått i våra fötter nu! Och jag längtar tills jag är på plats. Men denna helgen kommer att bli så bra! Nu blir det på riktigt. :)

Mina första alldeles egna nycklar till min alldeles egna bostad.