En tisdagskväll

Myser på i min lilla etta. Älskar att bo här. Stormtrivs verkligen i mitt lilla paradis. Det är visserligen ganska tomt i mitt lilla paradis, i jämförelse med hur fullt det skulle kunna varit, men jag älskar det verkligen. Färgerna, möblerna - allt är bara mitt, vilket gör att jag älskar det mer.
 
Bilder kommeeeer, jag looovar! Men jag har inte orkat ta några, koncentrerar mig på det som är viktigt just nu. Till exempel är jag lika dålig som alltid på att plocka bort kläder som ligger överallt hehehe. Hur som helst så håller vi på med trycksaken för fullt nu och vi har deadline nästa vecka. Jag har (och har haft) även lite annat som står och pockar på uppmärksamhet utöver skolarbete! På fredag ska jag göra något väldigt spännande!
 
Imorgon jobbar jag hemma, ska måla lite illustrationer till min trycksak. Det ska ni också få kika på!
 
 
 

Min myshörna här hemma.
#1 - - Mamsen:

Det är så härligt att du har det bra! Det värmer mitt hjärta. Och jag behöver inte oroa mig så mycket. Skönt!

Älskar dig! ♥

#2 - - Mr Friday:

Håller med din mor :P Är så glad att du har det bra. KRAMAR!!

Svar: Tack!! <3
Phelicia Berggren

#3 - - Felicia Karlström:

Oh härligt läser du också Elle-tidningen? :)