Min lägenhet

Det är en väldigt bra dag idag vilket innebär att jag har hittat både ork och lite tid att fotografera min lägenhet och visa er runt! Den är ännu lite tom på väggarna men jag har fått upp min Kill Bill-serie från Nathalie så det ser lite bättre ut nu än innan. Hallen är förövrigt också väldigt tom, har inte tänkt ut vad jag ska fylla den med annat än de kläder och saker jag gömmer i garderoberna.
 
Med det sagt så säger jag än en gång: I love this place.
 
P.S. Fick B på typografitentan och så har jag lämnat in min trycksak. Känns helt fantastiskt. Nu hoppas jag att jag får bra betyg på den också!
 
#1 - - Pernilla:

Åh, vad mysigt du har det! :) Var har du fått tag på bordet någonstans? Jag är på jakt efter något liknande nu nämligen :)

#2 - - Mr Friday:

Väldigt fint och mysigt! Förstår att du gillar det :D

Kram!

Svar: Tack :D Du får försöka komma hit någon gång!
Kraaaam
Phelicia Berggren

#3 - - Elvira:

Men tack du! väldigt fin blogg du har och satan vad duktig du är på akvarell! :)

#4 - - Lovisa:

Åh, så fint och mysigt du fått det! :D

Svar: Tack hihi :D Älskar mitt lilla place!
Phelicia Berggren