Magasin

Just nu pågår tillverkning av magasin i skolan. Kursen som pågår heter Grafisk designhistoria och magasinsformgivning och precis som den förra är den väldigt intressant. Jag vet inte om det är för att jag är så pass okunnig, att det liksom hela tiden är nytt, men jag tycker det är jättekul att få lära mig det här. Kan ju också bara vara så enkelt att jag har hittat rätt utbildning.
 
Hur som helst så har jag lagt mycket fokus på min intresse för illustrationer och min främsta förebild inom konst och design - Sara "SMÄM" Woodrow. Hon är så jädra begåvad och jag vill verkligen visa det. Just nu så har jag inte mycket att visa upp, men ni får kika på huvudreportaget om SMÄM så som det ser ut nu. Vi får se vad det blir av detta!
 
#1 - - Mr Friday:

Låter spännande :)

#2 - - Linnea:

Sv: ÅH du måste visa mig sen!