Thumbelicia

Imorgon har vi examination på uppgiften nedan. Jag vet inte om jag egentligen är särskilt nöjd med den tekniska svårighetsgraden i den här bilden. Den är ganska enkel egentligen och kanske inte så välarbetad i jämförelse med andra, men det som är viktigt är väl egentligen känslan och hur den återkopplar till mig själv. Min känsla av att vara liten i den här världen och att jag älskar att skriva, i kombination med sköldpaddans och havsörnens betydelser som totemdjur. Jag tycker att det var väldigt passande i den här perioden av mitt liv!
 
Den enda bilden som jag inte lånat i den här uppgiften är bilden på mig själv, men den tog jag inte ens själv. Veronica och Agnes hjälpte mig. Örnen, sköldpaddan, snäckkikaren och bakgrundsbilden har jag lånat och inspirationen kommer härifrån.
 
Imorgon är det alltså examination, får se hur det går!
 
 
#1 - - Mr Friday:

Super snygg!!! :D

Svar: TACK Frida! :D
Phelicia Berggren