Monday, monday here you are

Jaaa, jag vet att jag tjatar om NaNoWriMo men det är nödvändigt för att jag inte ska lägga av. 30000 ord är nu skrivna och jag ligger äntligen i fas. Kan andas normalt igen med andra ord. Det här är grymt tufft men så jävla kul. Skrev på tåget hem från Dalarna hela morgonen och det är nog mycket tack vare det som jag nu ligger i fas.
 
Kändes mycket tungt att åka hemifrån imorse och det får mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar den där lilla skitstaden. Men nästa helg kommer jag hem igen och tiden bara flyger iväg så snart är det jul. Men det allra jobbigaste med att åka hem är att man inte hinner göra allt i lugn ro utan måste klämma in allt på en gång. Hann iallafall umgås med pappsen och träffa både Jullan och Pau.
 
Nu tänkte jag dricka en kopp te och krypa till kojs i mitt lilla hem.
 
1. Varm choklad på tågstationen i Gävle imorse. 2. Hur jag sett ut hela kvällen.
 
#1 - - Jullan:

Smartphoto.se beställde jag ifrån!:)) jag med, bilder bääääst!