Äntligen över mållinjen!

Och dääääär skrev jag 50.000 ord och landade på 50.127 när jag bestämde mig för att andas. Klockan 21:28 gick jag i mål och kan nu stolt säga att jag är en av många vinnare av National Novel Writing Month 2013. LYCKORUS OCH INRE JUBEL! Alltså, förstår ni hur skönt det här känns? Jag klarade det! Jag klarade det faktiskt! Sparkade all min skrivångest i arslet och tvingade mig själv att skriva tills fingrarna fick kramp. Fan vad bra jag är. Faktiskt. Nu var jag jävligt bra!
 
Och med risk för att låta som om jag just fått en Oscar för min insats i rollen som besatt författare: Ett tack till alla som peppat mig att skriva och till alla andra Nano-deltagare på facebook som fått mig att känna mig mindre ensam. Ni är bäst.
 
Så lättad och lycklig tjej. Fyfan vad kul det här känns! Bara ännu mer skrivande, sedan redigerande och tusen korrläsningar kvar innan jag kommer ha ett färdigt manus till en bok. Åh, vad jag är frälst. Jag älskar det här. Kör en repeat på det här nästa år, för det här har varit något av det bästa jag bestämt mig för att genomföra. Kommer sova så jävla gott inatt!
 
Den berömda Winners screen. Höhö.