Lärdomar

Har haft en så intressant dag idag. Jag har träffat en person som har gått, och fortfarande går igenom, otroligt mycket saker som jag inte kan tänka mig hur jobbigt och konstigt det måste kännas. Jag varken kan eller får berätta allt det hon sa till mig idag, men jag har verkligen haft en bra och intressant dag. Jag har lärt mig så mycket. Vi pratade i evigheter, nonstop. Det är fint att få lära sig nya saker - att få kunskap om sådant man trodde att man visste något om, men egentligen inte hade en jävla aning om.
 
Vill egentligen skriva allt, jag borde liksom inte ens skriva A för då blir ni nyfikna haha. Men jag måste ventilera och sätta ett litet milmärke här så jag vet vilken dag jag ska tänka på när jag läser tillbaka.
Det är sådana här dagar man lär sig om hur jävla bortskämda vi är, och vilka jävla små problem vi har. Att vi inte kan köpa en tröja eller ett par nya skor gör oss jätteledsna. Fyfan. Det är så jävla sjuuukt. Så mycket kan jag säga. Blir nästan lite arg.
 
Jag, mamma och Roger åkte till Borlänge med den här personen idag. Det blev en riktigt bra dag. Fika gjorde vi, kikade i butiker och diskuterade i massor. Ah - dessa dagar.
 
#1 - - Anonym:

snart ska vi prata massor också :*

Svar: ja det ska vi minsann göra. fyfarao vad mysigt vi ska ha <3
Phelicia Berggren