Friiiidag

Hej mina vännor. Japp, ni läste rätt. OR istället för ER. Känns det inte lite coolt, nästan väl vågat och vulgärt?
Inte? Inte ens lite? Hepp. Synd. Det tycker jag.
 
Fick lite lön idag och gick på en långpromme idag. Kändes topppennn! Firade med thai tillsammans med min solstråle Emilia och sedan såg vi dansföreställningen i skolan. Det första vi gjorde var bättre än det sista, tyckte vi. Måste även tillägga där att jag aldrig skulle kunna göra det bättre själv - MEN så är det så att jag sett två riktigt jävla grymma dansföreställningar i mitt liv och den första var det typ 91orna som gjorde, och så förra året var det våra dansare, 93orna. Bästa jag sett. Så det är svårt att leva upp till. Men fick iallafall en trevlig fredag!
 
1. Min hand med nya naglar. 2. Lönebesked med godis i. Dom har bästa lönehäxan som finns.