Två dagar kvar och längtan är svår

Mina julkänslor slukar mig hel och idag finns det flera saker jag längtar efter. Till exempel att få:
  • ... åka hem till Dalarna med Alina.
  • ... klippa skatboet så jag blir lite julfin.
  • ... köpa mer julklappar tillsammans med storebror.
  • ... äta massor av julmat tills jag spricker.
  • ... få kramas med familj(det längtar jag alltid efter).
  • ... ge alla julklappar jag och vi har köpt.
Men det här får jag inte göra förrän jag har bockat av allting annat som ska göras innan jag åker. Det är en lång lista. Många saker att komma ihåg. Det är väl också därför som jag ligger här med huvudvärk och tycker synd om mig själv. Snart är det över. Om två dagar är det över. Jag måste njuta av de här dagarna, det finns många bra saker i det här förberedelserna också och jag trivs så himla bra med att bo här uppe. Men längtan är svår nu. Och det är bara TVÅ DAGAR KVAR!
 
Min ljusslinga.
 
 
#1 - - Mamsen:

Och vi längtar efter dig!
Och julen och era miner då ni öppnar presenterna, efter julmaten och samvaron med familjen! Några dagars ledighet sitter ju inte heller i vägen!

Puss

#2 - - Linnea:

Kan du dela med dig av julkänslan?! Hade världens julkänsla i början av december, och nu har den helt försvunnit, vill ju ha snö, snö i massor!

Svar: Skickar gärna lite julkänslor. Jag är övertaggad, som ett barn! Men jag drömmer om en vit jul... Får en grön.
Phelicia Berggren