Adventsmys

Sitter och myser med julmusik i hörlurarna just nu, koncentrationen ligger på Illustrator. Deadline på tisdag och jag känner att jag som vanligt överdriver svårighetsgraden på min uppgift. Ska jag inte sticka under stolen att jag blir galen på det jag håller på med, men det är enbart mitt eget fel så jag maler på. Men trots mitt eget trassel så kan jag ju inte klaga på den här sortens skolarbete iallafall, hiho. Det är svinkul!
 
Igår kom Agnes och Stina över till mig, julfilmskväll stod på schemat. Det blev dock bara The Holiday sedan satt vi och snattrade istället. Mycket mysigt. Lär bli en repris!
 
Idag bokade jag tågbiljett för hemfärd idag, längtar så jädra mycket! Kan knappt vänta på att få komma hem och kramas över jul. Flera julklappar ligger redan och väntar här uppe hos mig, så jag lär bli en packåsna när det är dags att åka hem. Men tills dess så myser jag i skokartongen som blivit pyntad med ljusslinga, gran, ljushållare, glitter och ett litet luciatåg. Detta gjorde jag dock redan förra helgen.
Räknar dagar som ett litet barn gör jag också förresten, har köpt en chokladkalender. Allt för att få det kännas som det borde.
 
#1 - - Mamsen:

Jättefint och mysigt! ♥♥♥

Svar: ♥♥♥♥♥♥
Phelicia Berggren