Elin och Erik

För två helger sedan gifte sig min kusin Erik med sin Elin. Det var en väldigt fin vigsel och bortsett från det bröllop jag var på förra året så var det mitt första. Privat alltså. Förra året agerade jag bara fotograf, i år agerade jag bröllopsgäst med parantes för mitt fotograferande. Känslig som jag är så satt jag och kämpade emot mina förrädiska tårar. Kändes rätt patetiskt att gråta när jag egentligen inte stårnära paret i fråga. Men det bevisar ju egentligen bara hur fint det var, hur fina de är.

Sitter just nu och går igenom den första omgången bilder, som jag förövrigt inte hann kolla på ens en gång förra veckan. Resultatet hittills är ju till tillfreds i vilket fall. Bilderna nedan är två av mina favoriter hittills.
 
 
#1 - - klintkalle:

sweet =)

#2 - - Anonym:

du är så duktig, och dom blev säkert nöjda med bilderna ;)

Svar: Tack! Jag hoppas det haha :)
Phelicia Berggren

#3 - - Julia:

Jätte fina bilder felicia!

Svar: Tack Jullan! :*
Phelicia Berggren