Den perfekta lösningen för en surpuppa som jag!

Varje dag när jag kommer hem från jobbet och kliver innanför dörren blir jag arg. Det är precis som om det ligger någon arg-aura innanför som bara kastar sig över en när man kommer in där. Eller åtminstone över mig. Det gör mig vid det här laget rättså galen. Jag fördärvar ju inte bara dagen för mig själv, utan också för min familj. Wow, snällt. Verkligen. Så istället för att gå runt och vara irriterad har jag tagit undanflykter såsom: lyssnat på "dålig" musik(den sorten som gör dig glad men som du vägrar tala om för andra att du lyssnar på), suttit framför datorn och spelat Sims, legat i min säng med en kudde på huvudet, målat/ritat lite och helt enkelt bara stirrat in i väggen.
 
Idag har jag kommit på lösningen för mina problem. Efter ännu en attack från surpuppan så bestämde jag mig för att prova något: Fanta Strawberry and Kiwi. Utan kolsyra. Hög sockerhalt och god smak. Plötsligt är jag hur glad som helst. Eller? Lösningen var ju hur som helst egentligen ganska lätt. Allt jag behövde var något som kunde höja mitt blodsocker. Och på tal om det:
 
Amerikanska pannkakor är inte dumt att börja en dag med. Synd att jag bara orkar steka dem en gång per år. De här var dock väl värda den tiden. Yummie!
#1 - - linnea:

åh ja du har börjat blogga igen!

Svar: Ja, lite smått då! Kul att någon blir lite glad för det! :) Grattis till körkortet förresten!
Phelicia Berggren