23 dagar

Åh vad fint livet kan vara ibland. Vissa dagar vill jag bara spy och ligga kvar i sängen tills jag får liggsår. Men idag - IDAG - vill jag springa runt halva jorden och känna att jag lever. Eller det gör jag redan, känner att jag lever alltså. Det finns ju vissa saker som gör en mer levande än andra, och just nu har jag något som får mig att bli mer levande än jag varit på länge. Det är så fint.
 
Har sovit hos mormor sen i lördags, bara myst och haft det bra. Varit ute och sprungit i regnet har jag väl också gjort, men det är lika mysigt det. Det är något särskilt med regn. Idag ska jag åka till pappa och typ... måla. Tror jag. Skriva kanske jag skulle ta och göra! Finns ju flera valmöjligheter.
 
23 dagar kvar!!!
 
Hoppas att ni har det bra också! Puss ♥
 
#1 - - Fredrikapåvinden:

Jättefin bild på dig! Hoppas att du har det bra och att du får ett superår i London (för visst var det dit du skulle?)

Svar: Tack Fredrika! Detsamma :) Ja London är alldeles riktigt, tack återigen :D Var är det du har farit?
Phelicia Berggren