Höststämning



Idag känns det som att hösten verkligen är här. Jag har fått den här mörka, mysiga och varma stämningen som innebär te och mackor vid köksbordet eller typ mys med filt i soffan. Jag vet att hösten har varit här i några veckor, men alltså, jag har väl inte velat inse det riktigt. Nu känns det ju till och med kallt ute på morgonen, och sjalen är ett måste. Kängorna har jag rotat fram också. Så ja, hösten är här vare sig jag vill eller ej.

Imorgon tänkte jag visa det helt färdiga resultatet av min whiskytavla, för ikväll ska jag plugga. Håller på och läser igenom några häften nu och funderar vad jag kan tänkas ha att göra resten av veckan. Det är lite grand. Känns lite för mycket. Men jag klarar det nog. Det gör jag alltid.

Hoppas ni haft en bra helg också förresten, det hade då iallafall jag! KRAM ♥