My wishlist 2011

Kära mamma, pappa, tomten och alla mina andra julklappsfixare! Det här året önskar jag mig följande(utan nödvändig ordning);

  • En extern blixt av typen Canon Blixt 430EX II. Exempelvis härifrån.
  • Ett till batteri, så att jag kan fotografera mera. Kan hittas här.
  • Ett extra minneskort, jag hatar när det är fullt. Typ som det här.
  • En eller flera Harry Potter-böcker. Kan hittas typ, här.
  • Ett stycke Dracula av Bram Stoker. Vore ju lite kul.
  • SATC-boxen, för den måste jag ha. Den är bäst. Dom är bäst.
  • Promarkers; Set 1, Pastel, Muted, Vivid, Skin, Hair.
  • + Papper till Promarkers.
  • PENGARPENGARPENGAR. Om jag inte får något av följande, vill jag ha PENGAR så jag kan köpa det. Pengar är liksom alltid bra att ha, pengar vill man faktiskt alltid ha i plånboken.

    Alla har inte länkar, för jag tänkte att ni kanske kan leta på dom ändå.


#1 - - LenaBn:

Julklappsönskelista ?



:)

#2 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Vår önskelista har inte en endaste gemensam nämnare=)