Tick tack

© phelicias.blogg.se

Känner för att skriva av mig min onsdagsångest och lägger upp en fin minnesbild för att trubba av det här. Just nu går tiden väldigt sakta och jag känner mig så trött i huvudet. Jag har en elak sjukdom som lurar i kroppen, så det bidrar väl antagligen. Fick hem lite fina grejjor igår i varje fall, som jag tänkte visa er imorgon när jag åker till pappa eftersom kameran ligger där för tillfället. Det är lite saker som ska användas till projektarbetet bland annat. Någonting annat som är positivt är att vi ska julhandla på lördag, så förhoppningsvis får jag och min bror alla julklappar klara då.

Annars så ska jag bara återgå till att ha en seg och tröttsam onsdag. PUSS ♥
#1 - - LenaBn:

SV: Ang Moderna Museet:

Turner – Monet – Twombly håller på till mitten av januari, fotoutställningen en månad till om jag inte minns fel.



Så du har lite tid på dig….