P&L

© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se© phelicias.blogg.se

Så här såg P&L ut förra året. Ytterst få bilder tog jag då, men i år hoppas vi på fler. Lois kanske får fotopass, vem vet?! Isåfall blir det väldigt kul! Eller, det blir det iallafall, men bilder är alltid roligt med rätt kamera...

Pappa är vänlig och köper Peace and Love biljett till mig idag iallafall. Fast det är ju jag som betalar, men eftersom jag inte är 18 än så kan jag inte köpa själv. Har inte haft råd förrän nu, så ÄNTLIGEN! Nu måste en viss Lois Larsson bli väldigt nöjd! Hihihi!

Vi hörs imorn igen, för ikväll bor datorn hos mor och jag bor hos far. Såvida jag inte bestämmer mig för att ta med den iallafall, men det visar sig! HA EN BRA DAG ♥

p.s. ELLER SÅ KANSKE DET INTE BLEV NÅGOT P&L FÖR MIG... Jävligt tråkigt samtidigt som jag inte alls känner mig särskilt ledsen eftersom det betyder att jag kan spara undan de pengarna till kameran istället. Det hade varit så sjukt roligt, men samtidigt så kan jag/måste jag bara se till det positiva i den här situationen, för att kunna köpa kameran är BARA positivt. Den kan jag skapa en framtid med, och P&L har inget med det att göra. Sen har jag så lätt för att gräva ner mig i negativitet, så det SKITER JAG I. CANON EOS 7D här kommer jag!

#1 - - matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se:

Lyxiga vackra mobilskal finns på www.phonefashion.se

och du har tur för en

TÄVLING PÅGÅR!

#2 - - aww:

jorå :)

vad ska du göra dessa lediga dagar som väntar?