Midnight hands

© phelicias.blogg.se

© phelicias.blogg.se

Igår kväll hade jag det helt galet bra tillsammans med Paulina här hemma. Hela stora huset för oss själva med tillgång till pappas finfina stereo och stora sofforna. Vilken kväll, fysatan vad roligt man kan ha ibland - på två personer! Tack Paui, det ska vi göra om! ♥

Idag har jag varit och praktiserat hos Linslusen och det var riktigt roligt! Fick montera bilder i tre album, skylta om i fönstret och vara med på en fotografering. Tyvärr var det den enda dagen den här veckan, tills vecka 30 igen... Då får jag komma tillbaka! Det ska bli så kul, Therese är en mycket trevlig och duktig människa!

Hoppas ni har haft en bra dag allihop! ♥
#1 - - Pernilla:

Åh, vad fin du är människa! :)

Bara undrar om du kommer ihåg att hjälpa mig lite på traven mad mina griniga simmar? :P Det skulle göra mig happiest :)

Kram :)

#2 - - Della:

Dina ögon är så vackra -

#3 - - Patrik L:

åh skulle också vilja ha praktik hos en fotograf! :D



sv; yes det är så den heter. "I am number four" bara att söka så hittar du den garanterat! =)

#4 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Tack! Kul att du gillar min konst - även om fåglarna kanske inte representerar det jag i vanliga fall gör - man måste testa lite olika för att utvecklas=) Ser att du också målar, skitsnygga grejer!