Rihanna är klar!


Rihanna i Akvarell, målad av moi.

Nu är jag klar med Rihanna! Själv känner jag mig ganska nöjd, man kan ju aldrig få riktigt samma kulörer och känsla på en tavla som med ett foto. Eller, det kan inte jag iallafall.

Men vad tycker ni om resultatet? Ser hon bra ut?
#1 - - matilda - smilinggirls!ッ:

sv; Det var så lite! :D

#2 - - Louise:

Applåder! Sjukt duktig :)

#3 - - Sara:

Den blev skit bra! :)

#4 - - LIENE:

sv. ja jag tycker det verkligen:D

Precis så undrar jag med! Ser ut som i ett annat land.

#5 - - lovisa jönsson ♥:

Jaja, men det är lugnt!

riktigt snällt att du vill hjälpa.<3

#6 - - Alina:

Asfint! :D

#7 - - LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Helt otroligt snyggt blev det!!!! =D Älskar färgerna och alltihopa!! =D

#8 - - johanna:

gud va duktig du är på att måla, riktigt fin :)

haft en bra dag? :) <3

#9 - - elin [fotoblogg] ♥:

sjukt bra :D!

#10 - - DELLA:

Åh, du är så duktig. Riktigt riktigt fint! :)

#11 - - LIENE:

Tack:D

#12 - - kikki:

fan va snyggt felicia! du är så sjukt duktig <3

#13 - - linnea!:

jag trodde nästan att det a du först! Asbra gjort! :D

#14 - - julia:

du är verkligen sjukt duktig på att måla. jag önskar att jag kunde fatta tag i pennan/penseln, vad det än är, och måla något fint och bra. jag gör inte ens streckgubbar bra :o anyway, du är grym!

#15 - - Anonym:

Tips : Skaffa scanner eller fixa lite bättre ljussättning.

#16 - - Lisa- tecknar:

Tittade igenom tecknings/målnings arkivet, och måste säga att du utvecklats mycket under kort tid! :) Blir väldigt avis på hur fint du lyckats med färgerna på dina bilder! Jättefint!

#17 - - Mickan:

Riktigt snyggt gjort! Brillorna blev grymma!

Vilken fin blogg du har förresten.

Keep up the good stuff!:)

#18 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Det här är nog min favorit bland dina alster!

#19 - - Anonym:

SKit snygg bild :) gillar din blogg så jag lägger till dig på bloglovin ;P

#20 - - Dilin:

Fin bild! :)