Red head Rihanna

© phelicias.blogg.se © phelicias.blogg.se

En akvarellmålning som jag håller på med just nu. Rihanna är så jävla snygg i sitt röda hår, och jag var bara tvungen att göra ett försök med att måla någon av de bilder hon har till sitt nya album. Frida hjälpte till och övertalade mig att göra den här bilden. Love it. Dock blir ju inte färgerna samma som i verkligheten, men ni ser ju grunden iallafall.

Nu ska jag avnjuta hennes nya album och äta choklad. Återkommer troligen senare! ♥
#1 - - bex.:

jasså vart de gott då :D?

#2 - - GUESS WHO?:

- fan vad du är duktig, shit är så jävla imponerad!

#3 - - Anonym:

var gärna med i veckans blogg!:D

#4 - - Anonym:

sv;åh va bra!:D

va fint du ritar!

#5 - - Lovisa:

ååååh vilken snygg!

#6 - - Linda:

Jävlar bruden du har talang! :) , går själv estet- Bild men jag kan bara drömma om att rita/måla som du!

#7 - - Cassandra:

nej fy fan vad snyggt, felicia. jag ska aldrig mer rita, hahaha :) :*

#8 - - DELLA:

Den är SÅ snygg!

#9 - - sandra-en bra blogg!!:

skitsnyggt!!

#10 - - Muffinsmonstret:

Jag sa ju att den skulle bli bra, fast det är ju klart är det du så ;D

#11 - - LIENE:

så snyggt:O du blir bara bättre och bättre på att rita.