They bring me happiness

© phelicias.blogg.se © phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se

Ella är alldeles full av liv och det känns som att Pufflan tycker om henne lika mycket som vi. Det är otroligt hur mycket man kan älska djur, just nu känns det som att jag aldrig kommer kunna leva utan hund. Charlie var den som fick mig att tycka om hundar, älskade vännen.. hoppas du har det bra i himlen ♥

Imorgon drar estet-ettorna till Stockholm, det kommer nog bli kul! Och senare i veckan ska jag visa vad jag syndat. Fy mig. Hahaha... PUSS
#1 - - sanne-madeleine:

söööt vovve :) allt bra med dig?

#2 - - linnea:

sv: haha men varför gjorde du inte det då?! du får göra det nästa gång! :D jag är alltid så rädd att något äckel ska sätta sig bredvid mig haha :(

#3 - - linnea:

och fyfan vilka söta bebisar, jag döööör!

#4 - - Mamsen:

Det där är MINA vackra vovvar!!



Puss o kram



Du får låna o se efter dom när du vill....

#5 - - andrea:

sv: asså, det är lite svårt att va cool, men vad jag vet så vet du ju redan hur man gör!! :D

ja men visst är det goooott?! :D blir helt banans. det är jag och min hund som mölar det hemma hos mig. varje gång jag går till kylskåpet, så kommer han springande och hoppas på att jag ska ta fram osten :D (vilket jag oftast gör.......)



påtal om hundar; SJUKT SÖT VOVVE! valpar är ju helt fantastiska...

#6 - - DELLA:

Neej så söt :)!

#7 - - Karin:

Gud så gulligt. Hundar är underbara djur <3