Tittut!

Sitter hos min kära kusin Fanny nu och ska strax titta på Sex and the City! Idag har jag slösat presentkort, ätit thaimat och firat morfar. Kan ju inte säga att det var otrevligt! I måndags umgicks jag med Lovisa vid Halsjön och sen sov jag där. Inte heller så otrevligt! En bra vecka må jag säga! Och nästa blir KNAPPAST sämre, för då är det P&L! Hihiii, nu ska jag dra mig till soffan! Ha det fint! ♥
#1 - - emilia:

sv: jo, samma dag som vi fick sommar lov så fick kingen somna in. det var bäst att det fick bli så, han var både väldigt knäpp men hade även ont i mage och ben. så då kändes det dumt att sälja honom vidare och inte veta hur han får det. men nu vet jag iaf att han har det bra, han slapp lida mera.jag var inte med när dom hämtade honom, utan det kom en kille tors morgon. vi sa hejdå till kingen ons. kväll, det var väldigt jobbigt för mig att gå till skolan men försökte hålla masken. jag berättade inget just då för orkade inte. jag försökte bara vara som vanligt, men det var bra att jag gick fick tänka på något annat, tårarna kom liksom efteråt.<3

#2 - - Sara:

Åhhh, jag saknar dig Felicia :(

#3 - - andrea:

sv: hihi ja det gör jag :D taaacksi!

det är luuuugnt :D:D

#4 - - LIENE:

sv: Jag med:)

Glad midsommar förresten!

#5 - - Anonym:

hitta på något någon dag gumman?:)<3