Cherryfever

© phelicias.blogg.se

Dessa bilder tog jag igårkväll när vi just avslutat vår middag uppe vid dammen. Till förrätt blev det Romtoast och till varmrätt lagade vi hasselbackspotatis, entrecôte och kryddsmör. Gud så gott och gud så mätta vi blev. En oerhört mysig kväll fick vi! Inte för att jag tror att det är särskilt intressant, men det är ju värt att minnas, kanske.
Körsbären smakade gott iallafall och gjorde sig bra i våra glas, höhö. Yeahyeah. Vad gör jag nu då? Absolut ingenting alls. Nehe jaha, tänker ni, det var ju intressant. Ska tönta mig lite grand med Sims tror jag! Ikväll ska jag fotografera, nu kan jag inte hålla mig längre. (Förlåt Beata!) 
CiAO ♥
#1 - - Anonym:

Gotteligott!!



Vilken tur att du får åka hem till pappa o äta gott... Fick du någon tårta? Vad fick du i present??



Puss o kram

#2 - - andrea:

sv: hihih det är lugnt :):)

ja det ÄR gott som tusan :D har dock precis ätit upp alla :(:(

#3 - - Celine:

Hej det skulle betyda massor om du:

1. gick in på www.brrowwniie.blogg.se

2. letade upp inlägget där man röstar på foton.

3. röstade på Celines bild.

Det skulle vara såå snällt om du la 1 minut på det! :)

#4 - - LIENE:

mm körsbär<3

#5 - - Anonym:

sv: det va inte jag(a)

klart vi måste:D <3

#6 - - linda - pictures, drawings, me:

sv: tack :D