There's no way out of here


© phelicias.blogg.se
Modell: Mathilda Fotograf: Jag

Ännu en dag tillbringad med akvarellpennorna, men idag ska jag faktiskt inte bara måla. Jag ska packa ihop mitt rum också! Pappa meddelade igår att mitt rum skulle bli renoverat först, och att vi idag skulle flytta ut allting för att kunna byta lister och tapetsera om! Det här har jag sett fram emot ska ni veta! Som ni ser på bilderna ovan är mina väggar rosa, och även om rosa inte alls är en ful färg så skulle jag föredra att ha en annan färg på mitt rum.
Jag har funderat på mörkblå, grå och beige. Men jag vet inte. Jag kanske hittar någon trevlig tapet när vi åker iväg för att köpa det? Vi håller tummarna.
Nu ska jag ta tag i kommentarerna som jag fått och inte låta er sitta där och tro att jag avlidit, eller något i den stilen. Sen ska jag måla en stund till. Vet inte om jag kommer kunna uppdatera något mer ikväll eftersom datorn också kommer bli flyttad, men vi får väl se då! Vi hörs när vi hörs helt enkelt
#1 - - simone:

Så vackra foton :)

#2 - - Pam :):

fina bilder ;p

#3 - - Camilla:

sv: Jaa, precis ;)

varsego, tack!

#4 - - Felicia:

Jag ska nog beställa dom jag med :) Men du, min mobil är död, så kan vi inte mötas vid skåpen imorgon efter ivalet ? Puss <3

#5 - - Pam :):

sv: vsg! :d

allt bra?

#6 - - Petra:

fin bild :)

#7 - - Felicia:

Ja, justja :) Men då ses vi då<3