Krångel med stort K

© phelicias.blogg.se
W.I.P. Kandee inspirerad. Ja, jag ska fixa till håret och ansiktet... och allt.

En fråga. En mycket simpel fråga. Vad är det för j**la fel på blogg.se? Det bara krånglar och krånglar för mig! Ska det fortsätta så här får jag snart ryck, och jag är allvarlig. Burrrrrrr... Jag måste verkligen lugna ner mig.

Nu är mitt rum urplockat så nu håller troligen pappa på och bryter ut listerna eller något sånt där. Sitter och funderar på vad jag skulle kunna tänkas vilja ha för färg på mitt rum, men det slutar med att jag tänker på vad jag vill köpa när vi åker norrut v.9. Jag kan knappt bärga mig, jag har verkligen saknat mina härliga släktingar! Då kommer jag börja snacka en blanddialekt när jag kommer hem igen. Men det har jag absolut inget emot, för deras svenska är så mumsig. Höhö. På tal om ingenting så har jag ockuperat min broders rum nu, hoppas att han inte har någonting emot det! Nu ska jag nog gå iväg och måla lite tror jag, HÖRS
#1 - - LIENE:

what, krånglar blogg.se idag med:O meehh.

fat för mig verkar det funka som det ska.

#2 - - LIENE:

btw, jag gillar teckningen!

#3 - - Pam :):

sv: jadå! :D



fin bild;oo

#4 - - Linda - ndaiL:

Jag har jobbat och precis kommit hem nästan :)

#5 - - Clara:

wow riktigt snygg header på bloggen :-D



Har du haft en bra helg? :-)

#6 - - Emma:

Åh, skit snygg bild må jag säga!