FRED!


Jaha, ett oväntat paket på posten kan innehålla en bok om fred. Från bl a Albert Einstein och Buddha, inte dåligt det inte! 

Imorse försov jag mig, men jag var lika trött ändå vill jag tala om. Tisdagar är tröttdagar, och det händer absolut ingenting. Jag måste hitta på något! Imorn kommer iallafall studiebidraget, vilket betyder att jag äntligen kan fylla på min sminkväska. Jag tror att jag ska sätta mig och skriva lite nu, PUSS!♥

#1 - - andrea:

sv. haha vänner är gryymt :D<333

Hahha fick den boken förra veckan också x)

#2 - - carolina:

vilken härlig bok! hade du beställt den från internet? :) varifrån?

chokladen var dyr, 18 kr för dom där små, haha. 200 gram kostar ju liksom 16 kr, haha ;)

#3 - - Matilda [myphoto.blogg.se]:

Ååh, den där boken innehöll väldigt inspirerande bilder, måste jag säga.. Fick den också på posten :-)