Första Stallhjälpen

Nu kommer det en hel rad med bilder på förpackningen som jag och Felicia arbetat med. Faktiskt så har vi egentligen bara arbetat med just denna förpackning den senaste veckan. Efter att vi pratat med våra lärare bestämde vi att vi skulle börja om från början och tänka i de banorna vi hade varit inne på innan byrålådan(som jag visade i förra inlägget).
 
Resultatet av allt slit som vi lagt ner den senaste veckan, effektivt arbete i ca 12h/dag, är det som ni kan skåda på bilderna. En första hjälpen låda som vi döpt till Första Stallhjälpen och som består av enbart kartong. Mönstret som ni ser på förpackningen har jag målat själv och det består av 35 helt unika hästhuvuden, ingen är den andra lik. I mönstret har jag målat mig själv, Felicia och några utav mina nära och kära. Felicia arbetade fram vår fina logotyp!
 
Bortsett från produkterna i förpackningen så har vi tillverkat allting i den här lådan från topp till tå. Illustrationerna, loggan, mönstret, produktförpackningarna, skiljeväggarna, lådan i sig... ja allt.
 
Mer om vår process kan ni läsa om ifall ni går in på den här länken. Under fliken "blog" kan ni även hitta alla arbeten våra klasskamrater gjorde!
 
Nu är det dags att vila och skriva. HELGEN är kommen!