Tungt huvud

Kan inte någon komma och bota min trötthet? Hur mycket jag än sover och vilar så vill jag bara sova och vila ännu mer. Jag känner mig inte särksilt ovanligt lat, kan ju råka vara det ibland. Men det är bara så att jag går med tungt huvud. Har jobbat sedan i torsdags nu och ska jobba imorgon. Nästa helg är jag ledig! Det ser jag fram emot. Kanske är jobbet som gör att jag blir mör, hjärnan blir faktiskt lite mosig av allt bilkörande och miljöombyte. Dock så tycker jag att dagarna går ganska fort när man har mycket att göra.
 
Alltså, nä. Jag har inte mycket att säga idag. Tänkte slappa resten av dagen. Jag är verkligen TRÖTT. Men jag tänkte titta in och säga hej. HEJ. Igår tittade jag på Shawshank Redemption, har lust att titta på den idag igen. Den är så bra. Men jag tror faktiskt att jag ska titta på Girls.
 
TJINGELING!
 
I love u Hannah Horvath.
#1 - - julle:

Man blir mosig av att ständigt vara så trevlig tycker jag :I

Svar: Ja det blir man... Brukar man ju liksom inte vara. Och så stressa på det. Det är ett tufft jobb!
Phelicia Berggren