Tacksamhetens år

Nytt år igen. Och jösses vilket jävla år! Har varit både förjävligt och fantastiskt på så många sätt. Första halvåret var nog värst, dock med några fina glimtar. Andra halvåret var bäst utan tvekan. Men även här har det varit några tuffa stunder. Det här året har gått fruktansvärt fort och jag är så glad att livet kan ta vändningar som man aldrig riktigt tänkt sig.

Det utan tvekan bästa i år har varit att jag fått flytta hemifrån, börjat plugga grafisk design och på köpet fått träffa en hel bunt fantastiskt fina människor som är en del av min vardag. Alltså, min tacksamhet kan icke beskrivas. 

Jag vet att 2014 kommer att bli bra. Kanske till och med helt jävla underbart. Det gör mig glad i själen. Och är det någonting jag lärt mig under 2013 så är det tacksamhet. Och att lyssna på mig själv lite bättre. 

Inatt skålade vi in det nya året i väldigt fint sällskap och jag är så nöjd, så nöjd. Nöjd med allt. Nöjd med livet. Tacksam. Ser fram emot det här året på ett sätt som jag aldrig gjort tidigare! 

GOTT NYTT ÅR! 






#1 - - natta:

<3

#2 - - Linnea:

Glömde visst svara på din kommentar! Vet inte om det är blogg.se som krånglar eller om det är själva bloggen, oavsett vilket inlägg man klickar på så kommer översta upp, haha. Kanske löser sig. Hoppas allt är bra!