Whiskypainting no. 9 - Littlemill

Vilken dag! Min Littlemill har idag delats ut på Svenska Whiskyförbundets convention under Stockholms Öl och Whiskymässa. Jag fick vara med och dela ut den på scenen när kassören skulle tackas av. Kändes helt fantastiskt att stå där, jag var så glad och nervös samtidigt. Har haft en otroligt bra dag med pappa och hans sambo.
 
Under hela sommaren har jag vetat att jag skulle få måla min andra tavla till SWF och det är alltså detta som har varit mitt projekt den senaste tiden. Ett projekt som förhoppningsvis kommer att göra att min lilla verksamhet expanderar ytterligare.
 
Som vanligt målade jag denna tavla med akvarellfärger och den här är A3 precis som den förra SWF-tavlan. Jag har inte räknat timmarna särskilt väl under målarprocessen, men det ligger minst 20 timmars arbete bakom denna tavla och jag är väldigt nöjd med även denna. Kunde stolt överlämna denna idag. Det jag älskar mest är den luftiga känslan i denna tavla, lite sommar som får hänga kvar nu så här in på hösten.
 
Glöm inte att besöka min hemsida www.pheliciab.se eller kika i den nya kategorin, tillägnad endast dessa tavlor, under "kreativitet" i menyn högst upp!
 
#1 - - Mamsen:

Jag är så stolt och glad!

#2 - - Mr Friday:

Sjukt...sjukt bra är vad du är!!!!!!
Supersnygg asså :D Jag vet att du kan, men det är underbart att se hur du utvecklas och blir ännu bättre. Keep it going!! xD

Svar: Alltså åh. Vad ska jag ens säga? Finns ju inte tillräckligt många sätt att säga TACK TACK TACK TAAACK pååååå!!!
Phelicia Berggren

#3 - - Tina:

Helt fantastiska tavlor, du är grymt duktig. Kramisar Tina

Svar: Åh, tack ska du ha! Det värmer verkligen att höra!
Phelicia Berggren