Big hair, big dress

Tusch på ett A4-papper. Älskar förlagan, men jag har fastnat lite på klänningen... haha. Den är så stor och det kommer bli väldigt många prickar till innan jag är klar, men jag ska försöka få klar den till konstrundan.

Puss ♥

#1 - - linda - drawings, clothes, pictures:

sv: tusen tack för dina fina ord!

du grymt talangfull du också! sjukt snyggt här ovan! kram

#2 - - EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!:

Grymt tjusig!! Älskar stilen på den där teckningen, otroligt snyggt!! =) Någon dag när jag har mer pengar ska jag beställa en av dig att ha på väggen =)

#3 - - Bernhardina:

Riktigt cool bild och inspirerande blogg! :)

#4 - - victoria:

Åh, vad fint!!

Du har en äkta talang!

Riktigt fin asså och det kommer äkert gå bra med klänningen.

#5 - - kristina:

wow, vad vacker den var! vilken talang du har!!

#6 - - Art By Tina/Tina Axelsson:

Vilka härliga verk du gör!!!

#7 - - Mary Ox:

Lovely! <3 Blir kul att se när den är klar!

#8 - - Jeanette:

Den är grym! Du ska vara stolt över dig själv.