I Göteborg

HELLO FROM GOTHENBURG! Jag sitter och gör Fanny sällskap i badrummet och ska strax måla naglarna. Resan gick super och nu laddar vi inför en shoppingtur imorgon. Idag har vi lagat mat och hjälpt till att städa huset hos hennes farmor och farfar, vilket var mycket roligare än hemma. Kan faktiskt inte förstå varför det är så att det är roligare att göra sysslor någon annanstans. Kan ju kanske vara så att det är roligare för att man vet att den man gör det för uppskattar det mer?
Nu vet ni hur jag har det, hihi. Vi hörs väl något

#1 - - Mamsen:

Men min älskling!! Jag uppskattar verkligen när du städar!! Det är ju dock inte så ofta som du städar utanför ditt rum... :) Men jag lovar att bli bättre på det, om det är vad som krävs!!

Var rädd om Er nu!!

Puss o kram från Wille o mamma

#2 - - DAISY:

Åh tack. Jag älskar dem!