All eyes on you

© phelicias.blogg.se
© phelicias.blogg.se
Pitt Artist Pen - Manga Set + Blyerts

Ögon är så otroligt vackra och fascinerande. Man brukar ju säga att ögonen är själens spegel, men jag har ingen aning om vad jag ska säga angående det. För det finns ju folk som har snälla ögon, men som inte är det. Men å andra sidan så kanske själen är snäll då, och att det är fel någon helt annanstans? Hur som helst, så kan jag inte sluta fascineras av ögonen. De visar känslor, säger helt andra saker än vad kroppen eller munnen gör och kan. Dessutom så om man har vackra ögon kan det lyfta ett helt utseende, är det inte så? Ögon har iallafall jag alltid älskat. Kommer fortsätta älska att rita dom, knäppa kort på dom. Det tar aldrig slut!

Jag sitter och väntar på Paulina fortfarande, hon borde komma hem snart. Jag väntar tålmodigt ända tills hon gör det iallafall! Vi har planerat att ha morgonfotografering imorgon, hihi. Det låter så himla bra.
Vi hörs, ♥
#1 - - LIENE:

Håller med om ögonen!

fast jag känner nog ingen som har snälla ögon och är ond...hmm

men kan ju finnas såna:)

Men nej, ingen människa är ond egentligen, men nånstans har det gått fel.

#2 - - LIENE:

sv: juste såg det, men jag är pank just nu:/

#3 - - Malle - Hockeyfru:

jättefint ritat!!

#4 - - simone:

Grymt målat, skitsnyggt!

#5 - - andrea:

sv: NU ÄR JAG HEMMA OCH KAN KOMMENTERA MASSOR :D

och jag har saknat dina kommentarer med...

och tack, jag hade det jättebra på gran canaria :D



FINA BILDER :D du är duuuktig!

#6 - - Mathilda:

SV: Hihi du får komma hit ;)<3