Många bollar i luften

Under veckorna som har passerat har jag hunnit med att måla väldigt mycket, gått på föreläsningar, varit trött i hela kroppen, städat, köpt massa nytt till lägenheten, monterat ihop och fixat i ordning allt, tonat håret mörkare och så har jag umgåtts med mina vänner. Jag har dessutom agerat fadder under den pågående insparken tillsammans med mina vänner och vi har hållit två middagar nu i veckan. Extremt kul! Dock tycker jag det känns som att jag är överallt hela tiden just nu...
 
Idag har jag spenderat dagen hos Alina och åsidosatt dagen åt en enda sak: spela Sims 4. En mycket lat söndag, men det var väldigt skönt. Imorgon har jag tvättid klockan åtta på morgonen. Inget jag ser fram emot men jag vet att det är nödvändigt. Sedan är det gasen i botten resten av dagen! Föreläsningar, presentshopping och apoteksbesök och på kvällen ska jag äntligen sätta mig och måla igen.
 
Just det, jag glömde nästan. För fyra dagar sedan blev jag kusinmoster igen, till ännu en helt bedårande vacker liten flicka. Det är värt att skryta om. Hoppas på att få träffa henne i veckan!
 
Tjingeling!
 
Mina soldyrkande vänner innan vi skulle gå och handla tacos till vår andra faddermiddag.