Run, run, run away

Ibland glömmer jag att jag har blogg och när jag kommer på det så har jag ändå inte så mycket att berätta. Förra helgen åkte jag hem till Dalarna och bara myste. Faktiskt den bästa helgen på länge. Skulle gärna stannat lite längre, men jag kommer snart hem igen. Tur att jag har tre underbart fantastiska människor som får min ensamhet att krypa iväg när det känns lite extra jobbigt. De är faktiskt typ max 2 minuter bort.
 
Förövrigt har jag precis försökt påbörja utsmyckning av en tom vägg, kommit på att jag saknar saknar akvarellpapper i storlek A4 och att jag inte gjort några nyårslöften ännu. Vad jag däremot har kommit på är att jag längtar efter att äta thaimat, att jag gärna skulle fika ute lite mer och att jag är himla förälskad i att måla och skratta och skriva brev till mormor.
 
Stina och jag fikade tillsammans förra veckan. Det var mysigt.
 
 
#1 - - Anonym:

Lager du gratis design til blogg.no? (:

Svar: Nej tyvärr har jag inte tid till det!
Phelicia Berggren